Snytt

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag kväll och helgen är slut! Molly kändes inte helt fräsch igår så jag har varit hemma med henne idag. Men nu verkar hon frisk som en nötkärna igen, så imorgon är det skoldags igen!
Det har varit himla skönt att bara vara idag. Det är så lätt att vata ensam med Molly då hon oftast är ganska okomplicerad. Hennes syster är ju heltokig oavsett om hon är sjuk eller frisk!
 
Nu är det bara tre veckor kvar till jul.. Har fortfarande en del klappar kvar att köpa, men det skall nog hinnas med! Får väl åka till Kungsmässan någon dag och köra ett race.
 
Tiden flyger verkligen iväg och det känns som att vi alltid har skit att göra. Nu till helgen har vi (mig veterligen) inga planer, så måste vi väl baka pepparkakor och göra andra julmåsten..
 
Jag saknar att vara ensam då och då! Eller att inte behöva oroa mig för familjen, för det gör jag hela tiden. Mår barnen bra? Är jag en bra mamma? Är huset rent? Är jag en bra flickvän? En god medborgare? Aldrig någonsin tillåter jag mig själv att slappna av helt.
Kommentera inlägget här: