Snytt

Onsdag

Kategori: Allmänt

För ett par veckor sedan var jag hos frisören och klippte av håret ganska rejält och färgade det mer kallblondt än jag brukar. Supernöjd!
Dock så är det ju så att så fort man tvättar håret efter ett frisörbesök så kan man inte få det lika bra igen. Värdelöst.
SÅ! Nu har jag köpt en jävla massa fina grejor från Kerastase och även en liten flaska Olaflex. Nu håller vi tummarna för att det funkar!
Kan med detta även meddela att jag jag nu typ är helt pank. Det kostar på att åldras med värdighet..

Ju äldre man blur desto svårare är det att hålla formen. Rund är visserligen en trevlig form.. Anyway. Imorse var jag och tränade innan jobbet och innan klockan slog 06 hade jag sprungit 3 km och gjort lite annan skit. Älskar morgonträning!
Bonus på detta var att jag senare fick ett "julklappsmail" från Nordic Wellness där de uppgraderar mitt gymkort i ett år! För typ ett halvår sedan sänkte jag ner det (enbart Kållered, inga klasser) så det vart ju lite kul! Då kanske det blir lite lunchträningar i Sisjön framöver 😄

På lördag är det dags för julbord med jobbet! Jag kommer inte ihåg senast jag var med på ett julbord.. Det skall bli sköj! Då får jag anledning att använda den fantastiska klänningen jag fick av Carro när jag fyllde år!😍

Kommentera inlägget här: