Snytt

Torsdag

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Carro på onsdagsdejt! Middag och bio stod på schemat. Vi käkade pizza och tog ett par glas på Danilo innan vi såg A Star Is Born med Lady Gaga och Bradley Cooper i huvudrollerna. Så jääävla bra!! En fröjd för både öga och öra, höhö!

Råkade även missa att starta parkeringen i appen, men vi klarade oss utan böter!😂

Jag är ju van vid att lägga mig väldigt tidigt (ligger oftast i sängen senast 21) så att vara hemma så sent som 23.30 var tufft! Ännu värre var att Molly kom ner till oss vid 01.30, strax därefter även Miranda. Och för att toppa det så började Martin att snarka något fruktansvärt. Att sova på soffan låg fan inte långt borta då.. Så idag har jag varit trötter..

Menmen, imorgon är det veckans bästa dag - FREDAG!
Jag är ju en extrem rutinmänniska så fredagar är perfekta. Man går upp i tid, sätter igång kroppen, jobbar (jag gillar ju mitt jobb väldigt mycket), hämtar barnen som oftast är glada, köper McDonalds till dem, slappar några timmar innan de lägger sig och sedan är det tacomys på hög nivå! Och vi är oftast inte i säng senare än 22😂

Lördagar och söndagar är ganska så jobbiga för mig, särskilt psykiskt. Jag blir rastlös och grinig. Hur mycket jag än älskar mina barn så är de ganska så hemska stundtals. Martin brukar sysselsätta sig ganska bra, så jag blir ofta "fast" med barnen. I need a hobby!!😂
Kommentera inlägget här: